BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

sâmbătă, 15 mai 2010

despre ...



1. Ma numesc Maria.
2. Imi place vara.
3. Am 12 ani.
4. Imi place sa fotografiez [ nu sa fiu fotografiata ]
5. Culoarea mea preferata este albastrul / turcoazul.
6. Nu vorbesc mult la telefon.
7. Nu prea ma uit la televizor si nu stau non stop la calculator.
8. Sa spunem ca , cantareata mea preferata este Miley Cyrus . NU HANNAH MONTANA.
9. Desi imi place cum canta urasc felul in care joaca Miley  in serialul  Hannah Montana.
10. Melodiile mele preferate sunt : The Climb . Cry for you. Because of you . Beautiful Soul .
11. Nu imi place sa am un catralion de prieteni. Mai bine putini si buni .
12. Nu am incredere totala in nimeni [ poate cateva exceptii exista ]inafara de familie.
13. Materia mea preferata este Romana . [ si Engleza ]
14. Daca ar fi sa invat a doua limba [ ma rog.cand o-i fi mai mare ] as alege Spaniola . Nu FRANCEZA.
15. La engleza timpul meu preferat este Diateza Pasiva. [ ce-mi place cum suna ]
16. La matematica prefer algebra . [ nu geometria ]
17. Cica am talent la desen . [ asa mi se zice ]
18. sa zicem ca   mi-am pierdut cea mai buna prietena dupa 8 ani [ o cunosc de la 4 ani ] , ea fiind mai mare decat mine cu 3. 
19. Nu imi plac persoanele prefacute.
20. Imi place sa citesc . [ de pe bloguri sau ficuri ]
21. Lucrez in Photoshop de mai bine de  jumatate de an.
22. Am un telefon samsung [ U600]
23. Mi s-a stricat laptopul [ este HP COMPAQ NC2160]
24. Nu imi place sa am in lista de messenger 10000 de persoane dintre care sa cunosc doar 100. [totusi am cateva persoane cu care vorbesc destul de rar .]
25. Profesorul meu preferat este domnul de Lb. Romana.
26. Filmul meu preferat este Half Light . [ ma rog. si Taken ]
27. Cartea mea preferata este Endymion Spring .
28. Am 1,62 .[inaltimea]
29. Stau in penultima banca la scoala , de la inceputul anului.
30. Am o colega cu , care am fost in aceeasi clasa  la gradinita , in clasele 1-4 , pana in prezent.

0 comentarii: